طبس- سرپرستی یزدفردا: صبح امروز حجت الاسلام محمد فردوسی پور، پیروزی دکتر محمدعلی عبدالله زاده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بعنوان نماینده جدید مردم در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به وی تبریک گفت.

حجت الاسلام محمد فردوسی پور در پیام خود آورده است: همانطور که گفته بودم به طور جد به عرصه انتخابات وارد شدم و تا آخر ایستادم و حال هم که آقای عبدالله زاده در جلب آرای عمومی مردم منطقه موفق شد صمیمانه این پیروزی را به ایشان تبریک می گویم و ضمن آرزوی توفیق و موفقیت خواستار همکاری همه جانبه مردم شهرستان فردوس با ایشان هستم.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که رقابت ها باید تبدیل به رفاقت شوند، یادآور شد: بنده در پایان اعلام نتیجه آرای مردمی به لحاظ اخذ 20 هزار 673 رأی سجده شکر بجا آوردم و همچنان بدنبال پیگیری مطالبات مردمی در منطقه هستم.
وی افزود: در پایان رقابت های انتخاباتی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اکنون با نماینده جدید نیز همکاری هایم را ادامه خواهم داد و در جهت رفع مشکلات فردوس، طبس، سرایان و بشرویه و همچنان ایستاده ام و تا پای جان به مردم ولایت مدار منطقه خدمت خواهم کرد.

گفتنی است به غیر از "محمکریم عابدی" نماینده فعلی مردم طبس در مجلس هشتم، تمامی نامزدهای انتخابات و رقبای دکتر عبداله زاده، تلفنی و حضوری پیروزی وی را تبریک گفتند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا